Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Write, race, win! – Shakespeare School Essay Competition, 7 februarie - 20 martie 2011
Din 7 februarie 2011, Cohnandjansen JWT semnează noua campanie de comunicare pentru concursul de eseuri în limba engleză organizat de Shakespeare School, care se va derula în online, print, tv È™i radio.
Concursul de desfășoară în perioada 7 februarie - 20 martie 2011, iar participarea este gratuită ÅŸi deschisă tuturor fanilor limbii engleze care se încadrează într-una dintre cele două categorii de vârstă ale competiÅ£iei: 11-14 ani, respectiv 15 - 19 ani.
Biletul de intrare în cursă este un eseu în limba engleză. Liceenii au ocazia să scrie despre rolul voluntariatului ÅŸi felul în care acesta poate schimba societatea, iar elevii de gimnaziu vor avea de realizat un eseu în care, pornind de la 4 imagini sugestive, să-ÅŸi imagineze o lume ideală.
La vârsta celor din targetul concursului de eseuri organizat de Shakespeare School, totul sau aproape totul înseamnă competiÈ›ie. “Sunt într-o perioadă în care, prin cam tot ce spun, poartă sau fac, vor să fie mai buni decât colegii ori prietenii lor. "Eu am luat 9, Vali n-a È™tiut decât de 8, È™i-ăla cu minus"; "...dacă-mi iau scutul cu laser È™i activez È™i forja, n-ai nicio È™ansă să mă baÈ›i, te fac la orice oră!"; "...vrei să vezi că-È›i fac duble cu capu' pană diseară, fără să mă opresc?!" etc. Iar momentele în care reuÈ™esc să-È™i depășească amicii, fie È™i în legătură cu ceva ce adulÈ›ilor li s-ar părea banal, devin nu de puÈ›ine ori adevă rate triumfuri personale”, susÈ›ine Andrei Ignat – Senior Copywriter Cohnandjansen JWT
Prin urmare, având acest insight, ideea campaniei pentru competiÈ›ia de eseuri a venit firesc. Pentru că e un concurs de eseuri în limba engleză, tinerii concurează împotriva celorlalÈ›i tineri prin intermediul cuvintelor. “Cine le È™tie pe cele mai frumoase, pe cele mai speciale, cine găseÈ™te cel mai potrivit mod de a le mânui, de a le pune în valoare È™i de a se folosi de puterea lor – câÈ™tigă. ȘtiÈ›i "my karate is better than your karate!", nu? Exact – acum e un fel de "my English is better than your English!". Iar cei care cred că sunt mai buni ca ceilalÈ›i la engleză sunt acum provocaÈ›i s-o demonstreze. Cu È™anse reale de a câÈ™tiga tabere de vară foarte tari la colegii din Marea Britanie. La nivel vizual am urmărit să "ne jucăm" în sfera lor de interese, arătându-le într-un mod grafic familiar cum pot să intre în competiÈ›ie cunoÈ™tinÈ›ele lor de limba engleză. Concursul de eseuri Shakespeare School devine astfel o cursă a celor mai È™mechere È™i fistichii cuvinte, ce se întrec pentru gloria participanÈ›ilor”, adaugă Andrei.
ToÈ›i participanÈ›ii vor intra în competiÈ›ie pentru unul dintre cele patru mari premii puse la dispoziÈ›ie de organizatori: tabere internaÅ£ionale de limba engleză de 2 săptămâni în Marea Britanie în prestigioasele colegii britanice - Cambridge University, Oxford Brookes University, Harrow House International College ÅŸi St. Michael’s College, în valoare de aproximativ 1.400 de lire fiecare. Sponsorii concursului vor pregăti ÅŸi multe alte surprize: cărÅ£i în limba engleză ÅŸi dicÈ›ionare, cursuri gratuite de limba engleză, taxe de înscriere la examene internaÅ£ionale de limba engleză ÅŸi articole sportive pentru alÅ£i 40 de participanÅ£i.
Din partea Shakespeare School, echipa care a lucrat la această campanie este alcătuită din Adriana Alionte – General Manager È™i Irina Alionte – Marketing Manager.
Din partea Cohnandjansen JWT, echipa care a lucrat la această campanie este formată din Andrei Cohn – Managing Partner & Creative Director, Ana-Maria Olaru – Strategic Planner, Andrei Ignat – Senior Copywriter, Adrian Isaia – Art Director, Ruxandra Mirea – Account Director, Lucian Moisei – DTP, IonuÅ£ Neagu – Flash Programmer.
Fondat în anul 2002, centrul de învățare a limbii engleze Shakespeare School propune o altfel de abordare a limbii engleze, prin care procesul învățării devine distractiv È™i uÈ™or de abordat. Dispunând de metode moderne È™i interactive de predare È™i cu o varietate de resuse la dispoziÈ›ie, cursantul este puternic motivat È™i stimulat să înveÈ›e. Astfel, atât învățarea sau perfecÈ›ionarea limbii engleze, cât È™i pregătirea examenelor de limba engleză devin experienÈ›e plăcute È™i motivante.
Shakespeare School pregăteÈ™te susÈ›inerea examenelor Cambridge (cu o rată de succes de aproximativ 97%), IELTS, Trinity, admiterea în clasele intensive/bilingv engleze.
Cohnandjansen JWT este afiliată reÅ£elei globale JWT, un nume de referinţă în industria de publicitate, aflată în momentul de faţă pe locul 4 în topul celor mai mari reÅ£ele mondiale. JWT a fost una dintre primele agenÅ£ii de publicitate full-service (în 1864), prima reÅ£ea internaÅ£ională (în 1899), prima agenÅ£ie care a realizat un testimonial (cu Regina României pentru crema Ponds, în 1924) ÅŸi mai apoi, realizatoarea primului spot tv din lume (1939); de asemenea, JWT a pus bazele planning-ului, în 1968.
În prezent, portofoliul companiei reuneÅŸte clienÅ£i precum: Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwoll online), Kraft (Jacobs, Jacobs 3in1, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), România Liberă, Snack Attack, Valvis Holding (SâmbureÅŸti, Aqua Carpatica), printre alÅ£ii.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]